Differenza di LCD cù OLED

A più grande diffarenza trà u cristallu liquidu è u plasma hè chì u cristallu liquidu deve s'appoghjanu nantu à una fonte di luce passiva, mentre chì a TV di plasma appartene à l'equipaggiu di visualizazione di luminescenza attiva. CCFL (lampada fluorescente di catodu friddu). LCD LCD hè ... Display di cristalli liquidi hè l'abbreviazione di Display di cristalli liquidi.A struttura di LCD hè un cristallu liquidu situatu trà dui pezzi paralleli di vetru.Ci sò parechji picculi fili verticali è horizontali trà i dui pezzi di vetru.

 

U cristallu liquidu stessu ùn emette micca luce, pò pruduce solu cambiamenti di culore, bisognu di una retroilluminazione per vede u cuntenutu di u display. A diffarenza trà i schermi di u laptop tradiziunale, chì utilizanu tubi fluorescenti di catodu friddu (CCFL) cum'è retroilluminazione, è schermi LED retroilluminati, chì utilizanu diodi emettitori di luce (leds), hè chì.White LED hè una fonte di luce puntuale, u tubu CCFL hè una fonte di luce striscia.Picculi led bianchi sò alimentati da u putere di corrente diretta (dc), chì pò esse usatu in tandem, ma si avè più di uni pochi di watts, avete bisognu di cunsiderà u circuitu d'accionamentu adattatu per migliurà l'efficienza. U tubu CCFL deve avè "piastra d'alta pressione" cumminendu use.Just ci sò parechji tipi di modu di retroilluminazione LCD, cumpresu u LED (Diode Emettitore di Luce) cù CCFL (Cold Cathode Fluorescent Lamp) o hè chjamatu CCFT (Cold Cathode Fluorescent Tube).

 

A retroilluminazione CCFL (lampada fluorescente di catodu friddu) hè u principale produttu di retroilluminazione di TV LCD. Funziona quandu l'alta tensione à i dui estremità di u tubu, u tubu in uni pochi d'impattu elettronicu d'alta velocità dopu chì l'elettrodu pruduce l'emissione di l'elettroni secundariu, cuminciò à scaricamentu, u tubu di mercuriu o gas inerte ilittronica dopu à l 'impattu, a radiazione excitation 253.7 nm luce ultraviolet, excitation ultraviolet di tu u phosphors nantu à u tubu muru è pruduce luce visible.CCFL vita di lampa hè generalmente definitu cum'è: à 25 ℃ temperatura ambiente, rated lampadina drive currente, luminosità ridutta à 50% di a luminosità iniziale di a durata di u tempu per a vita di lampa.Attuale, a vita nominale di retroilluminazione LCD TV pò ghjunghje sin'à 60.000 ore. Retroilluminazione CCFL hè carattarizatu da u prezzu bassu, ma u spettaculu di culore. ùn hè micca bonu cum'è retroilluminazione LED.

 

Retroilluminazione LED USES LED cum'è fonte di retroilluminazione, chì hè a tecnulugia più promettente per rimpiazzà u tubu fluoriscente di catodu friddu tradiziunale in u futuru. Leds sò fatti di strati sottili di materiale semiconductor dopatu, unu cù un eccessu di elettroni, è l'altru senza elli. creanu buchi pusitivi caricati à traversu i quali l'elettroni è i buchi si combinanu cum'è l'electricità passa, liberendu l'energia eccessiva in forma di radiazione luminosa. Leds cù caratteristiche di luminiscenza differenti ponu esse ottenuti usendu diversi materiali semiconduttori. Leds digià in usu cummerciale ponu furnisce rossi, verdi, blu , verde, aranciu, ambra è biancu. U telefuninu usa principalmente retroilluminazione LED bianca, mentri a retroilluminazione LED utilizata in TV LCD pò esse bianca, rossa, verde è blu.In i prudutti high-end, a retroilluminazione LED multi-culore pò ancu esse appiicata per migliurà ulteriormente l'espressione di u culore, cum'è sei culori primari LED backlight.U vantaghju di retroilluminazione LED hè chì u grossu hè più diluente, circa 5 cm, è a gamma di culori. hè assai largu, chì pò ghjunghje à 105% di a gamma di culori NTSC.U flussu luminosu di u neru pò esse ridutta à 0,05 lumens, chì face u rapportu di cuntrastu di TV LCD cum'è 10 000: 1. À u stessu tempu, a fonte di retroilluminazione LED hà un altru 100 000 ore di vita. u sviluppu di retroilluminazione LED hè u costu, perchè u prezzu hè assai più altu ch'è a surgente di luce di lampa fluoriscente friddu, surghjente LED backlight pò cumparisce solu in high-end TVS LCD fora.

 

Vantaghji di a fonte di retroilluminazione LED

 

1. U schermu pò esse fattu più diluente.Se fighjemu à qualchi LCDS, pudemu vede chì ci sò parechji tubi CCFL di filamenti disposti. A retroilluminazione, invece, hè un materiale flat-emitting light, chì ùn esige micca dispositi supplementari.

 

2. Effettu di stampa megliu u screnu retroilluminatu CCFL hà in generale una luminosità diversa in u mezu è intornu, è qualchì biancu quandu u screnu hè completamente neru.

 

I lampi fluoriscenti CCFL, cum'è i lampi fluoriscenti, invechjenu cù u tempu, cusì i schermi di laptop tradiziunali diventeranu gialli è scuri dopu à dui o trè anni, mentre chì i schermi LED retroilluminati durà più, almenu duie o trè volte più.

 

Sapemu tutti chì i lampi fluoriscenti necessanu alta tensione per bombade vapore di mercuriu, cusì u cunsumu di energia di u screnu CCFL hè grande, generalmente 14 inch di cunsumu di energia in più di 20 watts. è cunsuma pocu putere, facenduli soprattuttu boni per a vita di a bateria di u laptop.

 

5. Più favuritu di l'ambiente u mercuriu in luci CCFL pruvucarà una grande contaminazione à l'ambiente, è serà assai difficiuli di riciclà senza danni.

 

Principiu di travagliu di a lampada fluorescente CCFL à catodu fredu

A cumpusizioni fisica di a lampada fluorescente di catodu friddu CCFL hè chì a mistura di gas inerte Ne + Ar chì cuntene traccia di vapore di mercuriu (mg) hè sigillata in un tubu di vetru è a sustanza fluorescente hè rivestita nantu à u muru internu di u vetru. emettenu luce chjappà a polvera fluorescente nantu à u muru cù a luce ultravioletta eccitata da u mercuriu gassoso attraversu l'elettrodi à i dui estremità di u tubu. A lunghezza d'onda hè determinata da e proprietà di u materiale fluorescente.

Défaut de la lampe fluorescente à cathode froide CCFL

A surgente di luce CCFL chì u cristallu liquidu TV USES cumunimenti in u prisente, ùn importa micca sguardu da dà principiu di luce o da struttura fisica, fighjate cù u tubu di luce di ghjornu chì avemu aduprà ogni ghjornu assai vicinu. Aumentu di a temperatura bassa nantu à a superficia di u tubu, alta luminosità nantu à a superficia di u tubu è trasfurmazioni faciule in diverse forme. 80%. Per i grandi schermi TV di dimensione, a tensione CCFL è u prucessu di tubu allargatu hè difficiule.

Prima, u più grande mal di testa hè a vita corta. A vita di serviziu di retroilluminazione CCFL hè in generale da 15.000 ore à 25.000 ore, più longu hè l'usu di LCD (in particulare laptop LCD), u più evidenti a diminuzione di luminosità, in l'usu di 2-3 anni. , lu schermu LCD sarà scuru, gialli, chistu è lu cortu vita di difetti CCFL causatu da.

Siconda, limita u ghjocu di culore LCD. Ogni pixel in u LCD hè cumpostu di blocchi di culore rettangulari R, G è B, è a prestazione di u culore di u LCD dipende cumplettamente da u rendiment di u modulu di retroilluminazione è di u filmu di filtru di culore. i culori di u filtru filtru sò listessi cum'è a luce bianca emessa da CCFL (a cumpusizioni di i trè culori primari), ma u modulu di retroilluminazione CCFL ùn pò micca veramente risponde à i bisogni di u disignu, solu circa 70% di u standard NTSC.

Terzu, a struttura hè cumplessa è l'uniformità di l'output di luminosità hè povera. Perchè a lampa fluorescente di catodu friddu ùn hè micca una fonte di luce aereo, cusì per ottene una luminosità uniforme di u retroilluminazione, u modulu di retroilluminazione di LCD deve esse equipatu cù parechji dispositi ausiliarii. cum'è piastra diffusa, piastra di guida di luce è piastra riflettore.

Quartu, grande volume, u cunsumu d'energia ùn hè micca ideale. U voluminu di LCD ùn pò esse ridutta più perchè CCFL backlight deve cuntene piastra diffusore, piastra riflettore è altri dispositi ottici cumplessi. insatisfacenti, postu chì i LCD 14-inch necessitanu 20W o più putenza.

Di sicuru, l 'ultimi dui anni fabbricanti naziunali è straneri in vista di i difetti di u CCFL tradiziunale hà fattu qualchi megliurenze, pare avè ghjuntu à un livellu assai altu, a publicità di i fabricatori hè dettu chì a magia, ma sti migliuramentu sò limitati, è ùn ponu micca eliminà cumplitamenti. i difetti tecnici congeniti di retroilluminazione CCFL.

Attualmente, a retroilluminazione hè principarmenti u tubu CCFL, u costu pò esse ligeramente più bassu, a tecnulugia hè più mature. A retroilluminazione LED hè ancu limitata à i prudutti di schernu chjuchi cum'è u telefuninu, MP3, MP4, etc. ancora una direzzione di sforzi.Tuttavia, hè più risparmiu d'energia, chì hè u so vantaghju


Tempu di post: 29-06-2019
Chat in ligna WhatsApp!